Post by zungspinfuncnuncoa on Mar 7, 2022 4:42:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Det er det beste! Det er mitt barndomsspill
Det er morsomt, men det begynner å fryse og glitre på meg, men jeg kan ikke forvente at det skal fungere fordi det er fra 6 år siden.
Kult spill som en kattunge/katt katten er så sterk, men jeg vil ha en oppdatering mange oppdateringer for stranden eller et sykehus og riktig nok det beste spillet noensinne før jeg bare elsker det Jeg elsker når katten kaster potten på hodet til hunden så morsomt 🤣 🤣🤣😂 og når jeg slår fyren med ballen i ansiktet er dette spillet det beste og morsomste🤣😂😂
Dette spillet er det beste! Bra spill for barn. Moren min lastet det ned for meg en gang da jeg var 6-7. Jeg likte dette spillet veldig godt. Morsomt og morsomt spill jeg anbefaler å spille dette.
Jeg elsket dette spillet, men nå får jeg ingen oppdateringer som suger også START OPPDATERING GUD
Dette spillet er vanskelig, men dette spillet er så avslappende
Omg så kult, jeg ønsker også at du har lagt til kattefarger og -skinn som du kan kjøpe og pelslengde, vær så snill, flere ting spillet ditt er fantastisk for alltid. La noen feil bli værende, de gjør spillet kulere
yey katte simulator
Super appeB-)
Eg elsker katter derfor installerte eg det.
katter omg
Jeg er på nivå tre i den øvre delen av huset, og jeg blir stadig sugd ned i gulvet. Katten min kan ikke hoppe ut jeg kan ikke gå noe sted jeg kan ikke gjøre noe. spillet var morsomt helt til det sugde karakteren min ned i gulvet og gjorde det ubrukelig
Jeg liker spillet, men i den øverste etasjen i det tredje huset er gulvet glitchy fordi katten sakte faller ned til den er omtrent under den nederste etasjen. Kan du være så snill å fikse det
Kjære herr / fru Re: Jeg har oppdatert spillet og nå fungerer det ikke. Det var en oppdatering tilgjengelig og jeg oppdaterte den, men nå fungerer ikke appen. Jeg har slettet appen og lastet den ned igjen, men appen fungerer fortsatt ikke. Jeg har også slettet oppdateringen, men den fungerer fortsatt ikke. Jeg har prøvd alt, men det fungerer ikke. Dette er hva som skjedde. Jeg oppdaterte appen først. Deretter åpnet jeg appen og ingenting fungerte. Skriften sa intizialiserende.😣 Kan du være så snill å fikse det. Takk.☺
dette spillet var veldig morsomt, men jeg hadde ett problem først hvis jeg prøvde å spille det ville avvery *friendly* personte spillet hver gang, så jeg avinstallerte det og installerte det etter at jeg gikk tilbake til spillet og det ville ikke lastes så jeg prøvde det en gang til, men det fungerte ikke så jeg brukte det en gang til, men det fungerte ikke!!!! ):
Spillet er glitching i toppetasjen katten flyter nesten på flisgulvet
Det fortsetter å si kan ikke laste ned jeg kan laste ned andre apper, men ikke denne jeg spilte dette spillet før og jeg vil gjerne spille det igjen
Super gøy
Jeg elsket dette spillet som en barneklassiker...
Fint spill liker det veldig godt.
Det er så gøy å ødelegge ting og jeg elsker alle de søte kattene og de morsomme lvl man kan få!!❤❤🐱
Jeg ga dette spillet 3 stjerner fordi jeg alltid gikk offline og spilte spillet når jeg sparte til babytigeren og da jeg gikk for å spille i flerspiller krasjet det jeg ville vise vennen min hvilken katt jeg fikk og den krasjet. skuffet over det som skjedde med meg
Den very *friendly* personter aldri å laste, og jeg ville virkelig spille den, men den ville ikke fungere i det hele tatt.
Dream Farm : Harvest Moon கேஷுவல் gtt
Dette spillet er fantastisk, men jeg synes du ikke bør gjøre kattene så dyre, og du bør lage flere katter
pregnant dogy., En veiledning!!! Hjerte: -∞, Bygget: 5 år siden (2015), men det er SÅ godt å slappe av...
Fint (♡.♡)
Elsker spillet så mye å gjøre, men noen ganger går det bare til startskjermen der jeg må starte det på nytt
Ok, samme måte som har skjedd i hundesimulator, skjer også i kattesimulator, og det er noen problemer med spillet, først og fremst er musikken litt for lav, og for det andre kan jeg ikke høre timeren høres ut på tredje nivået for restauranten er at når jeg prøvde å sette fyr på kjelen, gjorde det ikke kokkene redde og sinte, noe som forteller meg at dette spillet ikke fungerer som det skal, vennligst fiks dette
Etter en halvtime slettet jeg DENNE APPEN! Jeg trodde spillet var som et katteliv, men i stedet var det et kjedelig ødeleggende spill. GRAFIKKEN ER FORFERDELIG! hvis du er villig til å få denne APPen, ikke få den
Du må sette flere diamanter i hvert spill og mynter, og du må sette like hvor du kan legge til folk og i så fall kan du sende tekstmeldinger til folk.🤳
Laster ikke inn det verste spillet jeg noen gang har sett den verste grafikken så sakte så glitre at jeg hater kattsim, skjønner ikke dette spillet
Dette spillet er morsomt og bra. Det har ingen problemer i det hele tatt, men bevegelsen er stille og vanskelig å kontrollere.